העתיד כבר כאן: משאבי אנוש ב-Mobile!

המעבר ממחשבים נייחים וניידים ל-mobile האישי והנגיש של כל אחד מאתנו, הגיעה גם אל עולם העבודה. כעת ניתן לבשר כי טכנולוגית ה-mobile הגיעה גם אל עולם משאבי האנוש, שלעתים עדיין נתפש כתחום מיושן ופחות טכנולוגי, לעומת מחלקות אחרות בארגון.

 

מרגלית ורנר, סמנכ"ל טכנולוגיות

המעבר ממחשבים נייחים וניידים לmobile האישי והנגיש של כל אחד מאתנו, הגיעה גם אל עולם העבודה. כעת ניתן לבשר כי טכנולוגית ה-mobile הגיעה גם אל עולם משאבי האנוש, שלעתים עדיין נתפש כתחום מיושן ופחות טכנולוגי, לעומת מחלקות אחרות בארגון.
הזמינות, המהירות, הנוחות וזיהוי המיקום הגאוגרפי בו אנו נמצאים, הם יתרונות בולטים של השימוש בטלפונים החכמים. הם מאפשרים להעניק ללקוחות שירות איכותי יותר, ויחד עם זאת, ארגונים המתקדמים אל הטכנולוגיה הזו, חייבים לספק מענה לנושא אבטחת המידע. השירות האיכותי ללקוחות משאבי האנוש - המנהלים והעובדים, קריטי לתוצאות העסקיות ולהצלחתו של הארגון, והנגישות למידע הרגיש ביותר לארגון באופן בטוח היא קריטית וחשובה לא פחות.
מתוך חשיבות של מתן השירות המהיר, החדשני והאיכותי, תוך הגנה על המידע הרגיש ביותר -  הוחלט בחילן להרחיב את שירותי הענן גם לסלולר, ולהעמיד לרשות מנהלי ה-HR, אפליקציה חדשה שפותחה במיוחד עבורם, המעצימה את יתרונותיו של השימוש בטלפון החכם - חילן Mobile.

/media/537624/לאתר.jpg
  • דיווח נוכחות לפי מיקומו המדויק של העובד
  • בקרה on-line אחר מהימנות הנתונים
  • שירות איכותי ללקוחות משאבי האנוש בארגון

 Search On  להגדלת התמונה

 

שירות מצוין - לכלל הלקוחות

 

בעוד ביום יום אנו מרוכזים במתן שירות ללקוחות החברה, לעתים קורה שאנחנו שוכחים מהשירות המצוין לא פחות שעלינו לתת לעובדים, האחראים באופן ישיר לתוצאות העסקיות של החברה. האפליקציה מאפשרת למנהלים להתרכז בביזנס ובמקביל לשפר את רמת השירות אל מול העובדים.
המערכת מציעה זמינות למידע ונגישות אליו גם כשהעובדים והמנהלים אינם נמצאים במשרד. למשל, דיווח נוכחות, דיווח זמינות של עובדים, כדי לדעת מי זמין לתת מענה ללקוח. זוהי הקלה משמעותית עבור העובדים, שיכולים להשתמש במערכת חכמה ומהירה, וגם עבור המנהלים, שיכולים להשתמש במידע באופן יעיל. המערכת אידיאלית לניהול עובדי שטח ולעובדים פרויקטליים, שאינם צריכים להיות מוטרדים מדיווח הנוכחות שלהם. המערכת מתממשקת גם לאפליקציות הקיימות של הטלפון החכם, כך שבאמצעות המצלמה, לדוגמא, ניתן לצרף חשבוניות או אישורי מחלה, בכפוף לחוקים הקיימים בנושא.
עובדים מרוצים כאשר הם יודעים שהחברה שהם עובדים בה מתקדמת עם הזמן, ומעניקה גם להם שירות מתקדם ואיכותי. השימוש במערכת מתקדמת, מהירה וקלה לתפעול כזו יתרום, ללא ספק, לשביעות רצונם של העובדים.
המערכת הושקה לפני כשנה, וחברות רבות הביעו התעניינות ואף בחרו לתת לעובדיהן את השירות הטוב, מתוך הצורך שנוצר עם הזמן. ללא ספק מדובר בטרנד הולך ומתפתח, והמשמש ארגונים וחברות בהתנהלות הפנים ארגונית עם העובדים, וגם מחוץ לארגון עם ספקים ונותני שירות.
בשוק עבודה כה דינמי, שבו התחרות מתמקדת בעובדים המוכשרים ובשימורם, אנו מזמינים גם אתכם להצטרף אל רשימת הארגונים המרוצים המשתמשים במערכת המתקדמת של משאבי האנוש – דור המחר.

 

כל המידע הנכלל במאמר זה הינו בבחינת מידע כללי בלבד, ואינו בגדר חוות דעת או ייעוץ משפטי מוסמך. על המשתמש לקבל עצה מקצועית נפרדת לפני כל פעולה משפטית או אחרת המסתמכת על המאמר. המחברים והמערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים.

למאמרים