סיפורי הצלחה

סיפורי הצלחה

  • "מצאנו את עצמנו עם מגירות עמוסות באין סוף ניירות! היום, כל האסמכתאות סרוקות במערכת וניתן לעקוב אחר היסטוריית הדיווחים בלחיצת כפתור... הפתרון הדיגיטלי של חילן תרם לניהול נכון יותר של החזרי ההוצאות בארגון ולשמירת המידע בתיקו האישי של העובד" אורית שגב, מנהלת מחלקת שכר, Tower Semiconductor Ltd.

    Tower Semiconductor הינו מפעל המונה למעלה מ-1600 עובדים. לרבים מהעובדים אנו נדרשים לשלם החזרי הוצאות שונים ומגוונים (דלק, הוצאות נסיעה, אירוח וכד').

    לפני שהתחלנו להשתמש בפתרון של חילן, העובדים מילאו טפסים לקבלת החזרי ההוצאות, צרפו קבלות והעבירו את הבקשה לסבב חתימות, תהליך שלפעמים לקח זמן רב וההחזר היה מתעכב.

    גם אחסון המסמכים היה מסורבל מאוד, מצאנו את עצמנו עם מגירות עמוסות באין סוף ניירות!

    היום, כל האסמכתאות סרוקות במערכת וניתן לעקוב אחר היסטוריית הדיווחים בלחיצת כפתור. זמינות המסמכים, שקיפות המידע וכמובן החיסכון בניירת, הינם רק חלק מיתרונות הפתרון של חילן.  הפתרון הדיגיטלי תרם לניהול נכון יותר של החזרי ההוצאות בארגון ולשמירת המידע בתיקו האישי של העובד.

    מאחר והמערכת נמצאת בשימוש של עובדים רבים, היה לי חשוב שהמערכת תהיה ידידותית למשתמשים, ולשמחתי המערכת מאוד מאוד ידידותית למשתמשים. התהליך יעיל ומהיר גם למנהל, גם לחשב השכר וגם לעובד, שיכול לעקוב אחר תהליך סבב החתימות עד ההגעה למדור שכר.

    חשוב להדגיש כי תהליך ההטמעה מול המיישמים נעשה בשיתוף פעולה פורה עם הצוות שנענה לבקשות השונות ועשה הכל על מנת להתאים את הפתרון לצרכי החברה. לאחר ההטמעה והתנעת התהליך, נדרשנו מדי פעם לעדכונים וקיבלנו שירות מעולה. כל הכבוד!!!

    לפרטים נוספים >>>

  • "באמצעות חילן BI, היום השליטה שלנו על ההגה טובה יותר!" יובל אדר, סמנכ"ל כספים, מרכז רפואי הדסה

    "חיפשנו כלי דיווח יעיל, שיאפשר לנו לקבל תמונה מלאה של ההון האנושי, לבצע בקרת שכר איכותית וניתוח נתונים רב ממדי ולאורך תקופות שונות.

    מערכת חילן BI מעניקה לנו את היכולת להתמודד עם השינויים והאתגרים העסקיים בצורה טובה יותר. יש בידינו מידע אשר מאפשר תכנון טוב יותר של ההוצאות, תזרים המזומנים וההבנה העסקית. אנו עסוקים בניתוח הדוחות ובהסקת מסקנות, ופחות בבניית דוחות.

    זמינות המידע ואיכות הנתונים מאפשרים הבנת המצב בכל רגע נתון: מגוון גדול מאוד של מידע נגיש בכל רגע ומענה לשאלות עסקיות חשובות מידיות, ללא צורך בהערכות מוקדמת. הדוחות הניהוליים מאפשרים תכנון טוב יותר של תקציב הארגון, וצרכי כ"א של הארגון.
    בהדסה מעסיקים כ- 5,500 עובדים והוצאות השכר מהוות כ- 75% מסך הוצאות הארגון (כ- 1.6 מיליארד ₪ בשנה). לפני התקנת המערכת נדרש לנו זמן רב להפקת דוחות ניהוליים, בד"כ בעבודה ידנית. עבודת ניתוח הנתונים בוצעה ע"י אנליסט, אשר בכל חודש, בהתבסס על עומס עבודה, הוציא ניתוח דוחות קבוע. הוספת ממדי מידע לדוחות השוטפים דרשה הערכות מוקדמת וחלק מהדוחות המבוקשים לא היו זמינים. בקרת השכר בוצעה באופן ידני, והיכולת לנתח את בסיסי הנתונים הייתה מוגבלת.
    כשמדברים על יתרונות המערכת אין ספק ששקיפות המידע הינה היתרון המרכזי. אנו מבינים הרבה יותר טוב את העבר, ויכולים לחזות טוב יותר את העתיד, גם כספית וגם איכותית.אנו מתכננים את תזרים המזומנים בצורה מדויקת יותר, כך שבלחיצת כפתור ניתן להבין את קצב הפרישות הצפוי, ותמהיל כוח האדם הנדרש לגייס. אלו נתונים שבעבר לא היו נגישים בקלות, ונדרשנו להפיקם מחדש בכל פעם, באופן ידני.
    יתרון מרכזי נוסף במערכת הינו שמרבית הדוחות הנדרשים לעבודה שוטפת מובנים מראש, כך שלא נדרש כל ידע על מנת ליהנות מהמידע. תרגול קצר במערכת יאפשר גם למשתמש פשוט להגיע לכל נתון נדרש. אצלנו בהדסה משתמשים במערכת:סמנכ"ל משאבי אנוש, חשבות שכר, הגזבר, אגף התקציבים וסמנכ"ל הכספים.
    חשוב לנו לציין לטובה את הקשר השוטף עם המיישמים בחילן. במהלך יישום המערכת ביקשנו לבצע התאמות שונות, כך שהדוחות יתאימו לצרכי הארגון. קיימנו ישיבות שוטפות עם המיישמים, שמענו את ההמלצות שלהם בנושא והתאמנו את הדוחות בין היתר, בהתבסס על תובנות שלמדנו מהניסיון הנצבר שלהם. גם לאחר שהמערכת עלתה לאוויר, אספנו משובים תוך כדי עבודה, וישבנו עם המיישמים לבצע תיקונים נדרשים".

  • "בזכות מערכת בקרת השכר, הסתיימה המלחמה התמידית שלנו נגד הזמן..." נורית קורן, מנהלת מדור שכר, ישקר

    "תמיד חלמנו על מערכת שתעזור לנו בבקרת השכר, שתחסוך לנו זמן ותגלה בעיות נסתרות.
    מערכת בקרת השכר של חילן מעניקה לנו את השקט הנפשי אותו חיפשנו, גם מבחינת לחץ זמן הבדיקות וזמן עבודה לצוות המדור, גם באיתור הבעיות וגם בחיסכון בניירת...

    לפני התקנת המערכת התמודדנו עם לא מעט קשיים, ביניהם עניין הזמן, איכות הבדיקה וכמות הניירת בשלב הדפסת הטסטים. היינו מדפיסים את כל התלושים (כ-2800 עובדים!) ובודקים ידנית תלוש תלוש. הייתה מלחמה תמידית נגד הזמן מכיוון שאנחנו משלמים שכר ב-5 לחודש. הבדיקה הצריכה שתי עובדות ובערך יומיים עבודה סה"כ, וגם אז לא ניתן היה לגלות את כל הטעויות.

    אני חייבת להודות שבהתחלה מאוד חששנו, כך שבדוחות הבדיקה הראשונים לאחר הקמת המערכת ביצענו במקביל בדיקה ידנית ובדיקה דרך מערכת בקרת השכר. כמובן שהמערכת ניצחה וגילינו באמצעותה יותר טעויות מאשר הבדיקה הידנית.
    המערכת איתרה בקלות תקלות שונות כגון, עובדים שלא היו להם תנאים פנסיוניים לתקופה ארוכה, כפילות בסמלים, סמלים אשר לא היו אמורים להופיע בחודש מסוים ועוד.
    כיום הבדיקה נעשית על ידי שתי עובדות במקביל וסך זמן הבדיקה לא נמשך יותר משעה אחת. הבעיות צפות בקלות ובמהירות וניתן לבצע תיקונים מבעוד מועד.

    דבר נוסף שחשוב לי לציין, הוא הקשר עם המיישמים בחילן אשר מהווה חלק בלתי נפרד מהעבודה השוטפת. המיישם שלנו הוא אחד יחיד ומיוחד, לא היה ולא יהיה כמותו!"

  • "חילן פנסיה מציעה למעסיק בדיוק מה שצריך לתפעול פנסיוני מוצלח: יעילות, שקיפות מלאה, העברת מידע מדוייק ותקין ליצרנים, ללא מעורבות צד שלישי ועמידה בדרישות החוק" פולי נפתלי, Payroll Manager, Marvell

    "בתחילת הרפורמה היו לנו הרבה חששות, שררה אי וודאות בעניין היערכות היצרנים והיה חשש מכאוס בתחום הפנסיוני. לאחר לא מעט התלבטויות קיבלנו החלטה ובינואר 2016 התקשרנו עם חילן פנסיה כגוף מתפעל. כיום, לאחר כשנה וחצי של עבודה משותפת, אנו מברכים על ההחלטה שקיבלנו ויודעים בוודאות שהמהלך היה נכון. המעבר היה מוצלח ביותר, עבר באופן חלק ללא תקלות, והצוות בחילן פנסיה העניק לנו תמיכה מקצועית, גמישות, זמינות ושירותיות"

    תהליך העבודה לפני המעבר לחילן פנסיה נעשה מול שלושה מנהלי הסדר. התהליך כלל ייעוץ ותפעול, כאשר העברת הכספים ליצרנים נעשתה באמצעות חשבונות נאמנות של מנהלי ההסדר. התהליך היה מסורבל וטמן בחובו לא מעט קשיים, ביניהם: התערבות ידנית של מנהלי הסדר במקרים מסוימים כדי ליישר את פיצול הכספים שיוצאים ממערכת השכר אל מול חברות הביטוח, פיצולים שלא עודכנו בצורה נכונה ע"י מנהלי הסדר וקושי של מנהלי ההסדר לבצע בקרה על תקינות פיצול הכספים ברמה חודשית, עד כדי כך שהתראות על תיקונים (דו"ח חריגים) התקבלו רק לאחר מס' חודשים.

    "בנוסף, כחלק מההיערכות לחקיקה החדשה המאפשרת לכל עובד לבחור את הסוכן שלו, הבנו שהעומס על הצוות שלנו עתיד לגדול באופן משמעותי. בעקבות המעבר לחילן פנסיה ולממשק הסוכנים החדש לא חשנו בעומסים הנגזרים מהחקיקה ומבחינתו זה היה הפתרון האופטימאלי"

    "בעקבות החקיקה והממשק האחיד, רצינו לרכז את התפעול הפנסיוני של הארגון תחת גוף אחד, היה לנו חשוב להיות בשליטה מלאה ולבצע בקרה ישירה ללא גורם שלישי. כיום, אנו יכולים לצפות במערכת חילן פנסיה בכל רגע נתון בדוחות ההיזון החוזר הן ברמת היצרן והן ברמת העובד וישנה שקיפות מלאה על כל המידע המתקבל מהיצרן בזמן אמת"

    חילן פנסיה דואגת לעדכונים שוטפים, טיפול בתקלות של היצרן, מענה מהיר ומקצועי בכל בעיה ושאלה שעולה, ובממשק החדש יש גם עדכון סטטוס של העובד ישירות ליצרן מתוך המערכת לדוגמא במקרים של: חל"ת, חל"ד, או עזיבה.

  • "חיפשנו מערכת חכמה שתוכל לסייע לנו בניהול בקרת השכר... החלטנו לבחור במערכת המתקדמת של חילן וכבר ניתן לראות קפיצת מדרגה באיכות הבדיקות וזמינות המידע..." מנמ"רית עיריית פ"ת, ענת שלומוביץ

    חילן הטמיעה בעיריית פתח תקוה מערכת ניהול בקרת שכר מתקדמת מבוססת BI, אשר מסייעת למבקרי השכר לנהל טוב יותר את בקרת השכר לכל עובדי העיריה על מחלקותיהם, להפחית טעויות בשכר העובדים ולמנוע או לאתר טעויות בזמן הקצר ביותר האפשרי.

    ענת שלומוביץ, מנמר"ית עיריית פתח תקוה, אמרה: " כחלק מתכנית העבודה והפעילות המשותפת עם יחידות העיריה, חיפשנו מערכת חכמה שתוכל לסייע לנו בניהול בקרת השכר, הן למינהל משאבי האנוש והן לאגף החשבות. החלטנו לבחור במערכת המתקדמת של חילן וכבר ניתן לראות קפיצת מדרגה באיכות הבדיקות וזמינות המידע. המערכת מאפשרת לאתר חריגות ולקבל חתכי מידע מגוונים . אנו רואים בחילן שותף אסטרטגי לניהול ההון האנושי בעירייה ושמחים על שיתוף הפעולה שנרקם".

    הפרויקט הוכתר כפרויקט מצטיין בתחרות מצטייני המחשוב לשנת 2016 של אנשים ומחשבים, חברת חילן מברכת את עיריית פתח תקוה על זכייתה בפרס.

  • "בחרנו בפתרון חשבות השכר של חילן כחלק מההקפדה שלנו על מקצוענות" סמנכ״ל הכספים של ברודקום ישראל, מאיר הלברשטם

    ברודקום הינה חברה בינלאומית לתכנון מעגלים משולבים המיועדים לתעשיית התקשורת, וקיימת משנת 1991. בישראל מעסיקה החברה כ- 500 עובדים.

    בינואר 2013 בחרה ברודקום להצטרף לחוג לקוחות חילן וכיום היא נהנת משירותי חילן הכוללים בין היתר: שכר באינטרנט, נוכחות במובייל, נוכחות באינטרנט, פתרון בקרת שכר, 101 דיגיטלי ממוחשב וחשבות שכר. 

    בפאנל שהתקיים ללקוחות חשבות שכר אמר סמנכ״ל הכספים של ישראל, מאיר הלברשטם את הדברים הבאים:

    "בברדוקום אנו מקפידים על מקצוענות. בכל תהליך בו רכשנו חברה, היינו צריכים להתמודד עם רגולציה ותקנים ורצינו מישהו בחוץ שילווה אותנו, שיהיה שותף מקצועי שלנו, שייתן לנו את ה -comfort שהכל מתבצע כמו שצריך... עם חילן אנחנו מרגישים נוח. אנחנו מרגישים שחילן מבינים אותנו. אנחנו מרגישים מקצועיות... זה הכל בסוף Relationship.״