סיפורי הצלחה

סיפורי
הצלחה

  • "חיפשנו מערכת חכמה שתוכל לסייע לנו בניהול בקרת השכר... החלטנו לבחור במערכת המתקדמת של חילן וכבר ניתן לראות קפיצת מדרגה באיכות הבדיקות וזמינות המידע..." מנמ"רית עיריית פ"ת, ענת שלומוביץ

    חילן הטמיעה בעיריית פתח תקוה מערכת ניהול בקרת שכר מתקדמת מבוססת BI, אשר מסייעת למבקרי השכר לנהל טוב יותר את בקרת השכר לכל עובדי העיריה על מחלקותיהם, להפחית טעויות בשכר העובדים ולמנוע או לאתר טעויות בזמן הקצר ביותר האפשרי.

    ענת שלומוביץ, מנמר"ית עיריית פתח תקוה, אמרה: " כחלק מתכנית העבודה והפעילות המשותפת עם יחידות העיריה, חיפשנו מערכת חכמה שתוכל לסייע לנו בניהול בקרת השכר, הן למינהל משאבי האנוש והן לאגף החשבות. החלטנו לבחור במערכת המתקדמת של חילן וכבר ניתן לראות קפיצת מדרגה באיכות הבדיקות וזמינות המידע. המערכת מאפשרת לאתר חריגות ולקבל חתכי מידע מגוונים . אנו רואים בחילן שותף אסטרטגי לניהול ההון האנושי בעירייה ושמחים על שיתוף הפעולה שנרקם".

    הפרויקט הוכתר כפרויקט מצטיין בתחרות מצטייני המחשוב לשנת 2016 של אנשים ומחשבים, חברת חילן מברכת את עיריית פתח תקוה על זכייתה בפרס.

  • "בחרנו בפתרון חשבות השכר של חילן כחלק מההקפדה שלנו על מקצוענות" סמנכ״ל הכספים של ברודקום ישראל, מאיר הלברשטם

    ברודקום הינה חברה בינלאומית לתכנון מעגלים משולבים המיועדים לתעשיית התקשורת, וקיימת משנת 1991. בישראל מעסיקה החברה כ- 500 עובדים.

    בינואר 2013 בחרה ברודקום להצטרף לחוג לקוחות חילן וכיום היא נהנת משירותי חילן הכוללים בין היתר: שכר באינטרנט, נוכחות במובייל, נוכחות באינטרנט, פתרון בקרת שכר, 101 דיגיטלי ממוחשב וחשבות שכר. 

    בפאנל שהתקיים ללקוחות חשבות שכר אמר סמנכ״ל הכספים של ישראל, מאיר הלברשטם את הדברים הבאים:

    "בברדוקום אנו מקפידים על מקצוענות. בכל תהליך בו רכשנו חברה, היינו צריכים להתמודד עם רגולציה ותקנים ורצינו מישהו בחוץ שילווה אותנו, שיהיה שותף מקצועי שלנו, שייתן לנו את ה -comfort שהכל מתבצע כמו שצריך... עם חילן אנחנו מרגישים נוח. אנחנו מרגישים שחילן מבינים אותנו. אנחנו מרגישים מקצועיות... זה הכל בסוף Relationship.״

     

  • למצוא היכן מתחבאות העלויות

    ארגון גדול מבין לקוחותינו ביקש לבדוק כיצד ניתן לחסוך בעלויות השכר. אחד הממצאים שהתגלו באמצעות מערכת ה-BI של חילן נראה שולי במבט ראשון, אך למעשה הביא לחיסכון רב: הסעות העובדים הגיעו למקום כרבע שעה בטרם התחילה המשמרת בפועל. מאחר והשכר חושב לפי זמן ההגעה לעבודה, החברה שילמה גם על זמן ההמתנה. ניתוח המצב בעזרת הכלים החכמים של חילן, הוביל לחיסכון של מיליוני שקלים בשנה!

  • חילן חשפה: דמי ניהול הפנסיה הוכפלו

    ארגון גדול מבין לקוחותינו ניהל מו"מ ארוך עם גוף מוסדי מסוים, לקבלת הטבות להקטנת דמי הניהול. ההטבה הייתה צריכה להינתן גם על הכספים שמשולמים על חשבון הפיצויים. בפועל, הגוף המוסדי בטעות גבה דמי ניהול גבוהים יותר מאשר מה שסוכם והסכום שנצבר ליעודה לפיצויים היה קטן יותר. לאחר שחילן פנסיה איתרה את התקלה, וטיפלה בה, הגוף המוסדי הוסיף לקופת הפיצויים של הארגון 1.5 מיליון ₪!

  • תמונת רווחיות אמיתית על כל סניף

    רשת רפואית מובילה ביקשה מחילן לעזור לה בגיבוש תמונת מצב טובה יותר לגבי עלויות השכר של עובדיה. רישום נוכחות מסורבל עבור העובדים המועסקים בכמה מרפאות במקביל, גרם לאי-בהירות לגבי רווחיותו של כל סניף. חילן שידרגה את פתרון הנוכחות של הרשת והציעה דוח עלויות מסודר ותקין עבור כל מרפאה. כעת יכולה הייתה רשת המרפאות להשוות בין היקף שעות העבודה והשכר להכנסות ולמספר הלקוחות ולפעול למען שיפור הרווחיות.

  • גילוי טעויות בתהליך בקרת השכר

    חברת הייטק המעסיקה 250 עובדים פנתה לחילן לצורך Outsourcing לחשבות שכר. חשבי השכר של חילן באמצעות כלי בקרת השכר גילו טעות היסטורית של עובדים אשר קיבלו תשלומים עודפים כגון עובדים גלובלים אשר קיבלו שעות נוספות, עובדים עם רכב אשר קיבלו החזרי נסיעות ועוד, גילוי הטעות חסך לארגון למעלה מ- 100 אלף ₪ .

  • כיצד נמצאה הסיבה לחריגת השכר?

    במחלקת המכירות של אחד מלקוחותינו הגדולים נתגלתה חריגה בעלות העסקתם של מספר עובדים. חרף כל המאמצים, לא הצליחה החברה לאתר את סיבת החריגה. פתרון ה-BI של חילן ניתח את הנתונים והציג מסקנות חותכות. הסתבר כי הארגון הפחית את שכר הבסיס והעלה את הבונוסים על המכירות. בכדי לפצות על חוסר במכירות, נשארו העובדים שעות נוספות.  

  • מדרישה לתקן נוסף - לחיסכון בגיוס

    למחלקת משאבי אנוש של אחד מלקוחותינו הגיעה דרישה לתקן חדש עקב ריבוי שעות נוספות במחלקה. מניתוח שבוצע במערכת הבינה העסקית (BI) של חילן עלה כי עובדים גלובאליים רבים אינם מגיעים לסף שעות העבודה החודשיות הנדרשות על פי התקן. הסוגיה הוצפה לטיפול ניהולי של היחידה והגיוס נחסך. 

  • ליצור שפה אחידה בין כספים למשאבי אנוש

    ארגון גדול הפעיל מערכת משאבי אנוש בנפרד ממערכת השכר. אנשי משאבי אנוש הציגו דוחות מצבת עובדים ועלויות העסקה שונים מהנתונים שהציגו אנשי הכספים. ההנהלה, אשר רצתה להיכנס לתהליך התייעלות, התקשתה לקבל החלטות מבוססות נתונים. הארגון פנה לחילן, אשר הטמיעה מערכת אינטגרטיבית על בסיס נתונים אחד ואפשרה יצירת שפה ארגונית אחידה.

  • דיווח אמת עם חילן mobile

    ארגון מבוזר גדול גילה כי עובדי השטח אשר מסתובבים באתרים שונים מדווחים ששהו יותר מכפי שנכחו באתרים בפועל. באמצעות אפליקציית חילן mobile והיכולת לאכן את מיקום העובד בשטח, הארגון אכף כי העובדים אכן מדווחים מהאתר ולא "מנפחים" את השעות. בבדיקה שנערכה לאחר הטמעת הפתרון נתגלה כי נחסכו מאות שעות בחודש של דווח עודף.

  • סידור עבודה חסך מאות שעות חורגות בחודש

    הנהלת אחד מבתי החולים זיהתה חריגה קבועה בהיקף שעות העבודה מול התקן במחלקות. בית החולים הטמיע מערכת אינטרנטית לסידור עבודה המונעת חריגה מתקן השעות המוקצב לכל בעל תפקיד, חריגות במידה והיו הועברו בזמן אמת לאישור מיוחד של מנהל הכספים. הארגון החזיר לעצמו את השליטה וחסך בפועל מאות שעות עבודה בחודש.

  • הטמעת נוכחות עוז לתמורה ואופק חדש במינוי מרובה

    רשת הוראה גדולה נדרשה להטמיע הסכמי הוראה שונים בקרב המורים אשר משוייכים להסכמי עוז לתמורה, אופק חדש והעולם הישן. המורים ברשת מתניידים בין בתי הספר השונים והרשת התקשתה לנהל את שיוך שעות הנוכחות וההיעדרות עבור מורים העובדים במספר מינויים באותו יום. הרשת הטמיעה את פתרון הנוכחות האינטרנטי וכעת כל העובדים מדווחים נוכחות אל מול מסגרת ההעסקה בכל בית ספר ובכל מינוי והמנהלים מאשרים את גליונות הנוכחות וערוכים לקראת ביקורת משרד החינוך.