תמיכה

תמיכה

מרכז תמיכה לנציגי הלקוחות המורשים

יש לכם שאלות על תפעול המערכת? נתקלתם בבעיה? נשמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה.
משתמשי חילנט, מטעמי אבטחת מידע, התמיכה ניתנת באמצעות הנציגים המורשים בארגונכם בלבד. פניות ממשתמשי חילנט לא יענו על ידי מרכז התמיכה. אנא פנו לאחראים בארגונכם על תחום מערכות השכר, הנוכחות או משאבי האנוש בכל שאלה.
מרכז התמיכה הטכנית עומד לרשות נציגי הלקוחות המורשים בימים א'- ה' בין השעות 08:00-17:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00 בטלפון 03.6383341

מרכז תמיכה אופק עומד לרשות נציגי הלקוחות המורשים בימים א' - ה' בין השעות 08:00-16:00 בטלפון 03.6383278.

הדרכה ושימור הידע

חילן רואה בהדרכת המשתמשים במערכת חלק בלתי נפרד ממערך השירות. היכרות מעמיקה של המשתמשים בכל רכיבי המערכת תביא למיצוי יכולותיה אצל הלקוח. לאורך כל שנות הפעילות ניתן יהיה לחזור ולרענן את הידע של אנשי הארגון על בסיס צרכים מיוחדים שיעלו או לאור הצטרפותם של עובדים חדשים. בנוסף לסיוע מקוון המתעדכן באופן שוטף בהתאם לשינויים ושיפורים שנעשו במערכת, תוכלו גם להירשם להדרכות באופן עצמאי, דרך המערכת, או לפנות אלינו בדוא"ל service@hilan.co.il או על ידי פנייה למנהל תיק הלקוח שלכם.

חילן דואגת לעדכן אתכם בשלל החידושים ברגולציה ובעדכונים ובחידושים השוטפים במערכות חילן, במסגרת סרטוני הלקוחות והניוזלטרים החודשיים. תוכלו לצפות במדגם סרטונים באתר הזמינים גם בערוץ ה- Youtube שלנו.

עדכוני תוכנה לנציגי הלקוחות המורשים

התוכנה שמעמידה חילן לשימוש לקוחותיה מתעדכנת בהתמדה, לשם התאמה לשינויים ברגולציה ובמערכות ההפעלה, כמו גם לשיפור השירות, באמצעות העמדת טכנולוגיה עדכנית והנדסת אנוש מתקדמת לרשות המשתמש. בנוסף, החשיפה למגוון צרכים ודרישות של לקוחותיה הרבים של חילן מאפשרת לכל לקוחות החברה ליהנות מפיתוחים שנעשו עבור לקוחות אחרים.

גרסאות התוכנה העדכניות, זמינות להורדה על ידי הנציגים המורשים בארגונכם, בתיאום עם מרכז התמיכה הטכנית בחילן.

בדיקת קישוריות